Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor 13:00 besteld = morgen in huis! Met uitzondering van vrijdag, zaterdag en zondag bestellingen. De bestellingen worden bezorgd door DPD Parcel.

Kan ik mijn gepersonaliseerde Gorilla Bag Retour sturen?

Een Gepersonaliseerde Gorilla Bag kan niet geretourneerd worden, mits het product defect is. De wettelijke garantie van 14 dagen blijft geldig, ook voor een gepersonaliseerde Gorilla Bag.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij Apestoned willen wij de klant niet teveel belasten met verzendkosten. Om deze reden hebben wij besloten de helft van de verzendkosten voor onze rekening te nemen. Hierdoor bedragen de verzendkosten bij bestellingen in onze webshop maar €2,95.

Bij bestellingen vanaf €40,- bieden wij gratis verzending aan. 

Is het mogelijk om de bestelling op te halen?

Het is mogelijk om bestellingen af te halen in Nieuwegein. Neem contact op met webshop@apestoned.nl om een afspraak te maken. Je krijgt dan van ons een kortingscode om geen verzendkosten te hoeven betalen.

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Je kunt in onze webshop afrekenen met iDeal, Apple pay, CreditCard, Bancontact en PayPal met behulp van de betaalmethode Mollie.

Wat als ik mijn gegevens verkeerd heb ingevuld?

Geen paniek! Stuur zo snel mogelijk een berichtje naar webshop@apestoned.nl en zolang het product nog niet verzonden is zorgen wij ervoor dat jouw gegevens worden aangepast.

Kan ik mijn gekochte producten retourneren?

Online gekochte producten mag je binnen 14 dagen retourneren (bij een bestelling van onder de €50,- is dit op eigen kosten en in de originele verpakking). Mocht je jouw product retour willen sturen, stuur ons dan een berichtje en dan helpen wij je met de retour zending.

Hoe kan ik mijn kortingsbonnen toepassen?

De kortingscode moet worden ingevuld in de winkelmand. Alleen op deze pagina is er een plek waar je de kortingscode kan invullen!

Bij een minimale besteding van €20,00*